2019
De ce schimbare?
Schimbarea înseamnă evoluție, înseamnă progres. Schimbarea este o alegere. La Asirom, am ales să ne redefinim pentru a fi în pas cu timpul și nevoile tale.
Am ales să transformăm complexitatea în simplitate și să ne folosim de tehnologie pentru mai multă siguranță.
Am fost și rămânem compania de asigurări a românilor.
Pentru tine.
Brand manifesto
Sunt mai mult decât o bucată de hârtie, un dialog cu un angajat sau o semnătură. Mai mult decât o serie de clauze, bife și note de subsol. Mai mult decât un contract. Sunt simplitatea gesturilor care ne apropie și siguranța pe care ne-o oferă sentimentul de Acasă.
Sunt cel mai scurt drum către a mă regăsi și certitudinea faptului că indiferent de alegerile făcute, datorită lor sunt Aici.
Sunt încrederea izvorâtă din respect construit în timp, prin fapte nu vorbe. Sunt evoluția în care se reflectă soluțiile de azi și răspunsurile de care ai nevoie la provocările de mâine.
Sunt Eu, mă cunoști deja.
Sunt mai Simplu
Sunt la fel de Sigur.
Sunt Asirom.
Noul logo
Noul logo Asirom este clădit pe moștenirea artistică a românilor de geniu, respirând simplitate și contemporaneitate.
Noua filosofie – simplu
Simplitatea este un stil de viață. Într-o lume tot mai complexă, ne întoarcem la lucrurile simple. Creăm interacțiuni simple și rapide pentru confortul tău și siguranța afacerii tale.
Noua filosofie – sigur
Siguranța ta și a afacerii tale sunt de neprețuit. La Asirom, dezvoltăm soluții de asigurare care să ofere încredere și singuranță pentru o viață liniștită.
Asirom își dorește să ofere clienților săi siguranță și confort.
Am înțeles că viitorul înseamnă simplitate, construită pe tradiție, și oferită prin tehnologie.
Cu o experiență de peste 25 de ani în lumea asigurărilor, clădim de astăzi o nouă filosofie de business.
Un nou orizont. Simplu. Sigur.
Cristian Ionescu - Presedinte al Directoratului