Daca ai o dauna pe asigurarea de viata, la Asirom poti face notificarea simplu si sigur.


1. Notifica dauna ta direct online! Tot ce trebuie sa faci este sa completezi cateva informatii despre incident, datele tale de identificare si sa ai la indemana cateva documente utile, cum ar fi: actul de identitate, documente medicale sau chitante de plata.



Notifică online simplu și sigur

Notifică o daună


2. Daca ai nevoie de informatii suplimentare, ne poti scrie pe chat sau email.

Informatii utile

Pentru instrumentarea si plata dosarului de dauna sunt necesare, dupa caz, urmatoarele documente:

• copia actului de identitate al asiguratului / beneficiarului / mostenitorului
• adeverinta emisa de contractantul asigurarii din care reiese numele si prenumele asiguratului / coasiguratului, data angajarii si functia actuala
• documente medicale in legatura cu evenimentul

In caz de accident: copii ale documentelor medicale de la data evenimentului si orice alte documente ce au legatura cu eveminentul suferit (fisa UPU, raport medical, biletul de externare, foaia de observatie, adeverinte medicale, certificate medicale, etc.) din care sa rezulte diagnosticul medical si data evenimentului asigurat. Acestea trebuie traduse in limba romana doar daca au fost intocmite intr-o limba care nu este de circulatie international.

In caz de deces: copia certificatului de deces, copia certificatului constatator al decesului si dupa caz, copia fisei medicale eliberata de catre medicul de familie