Daca ai o dauna pe asigurarea de calatorie in strainatate, poti face notificarea simplu si sigur, fie ca alegi sa completezi formularul online sau preferi sa discuti cu un consultant Asirom:


1. Notifica dauna ta direct online! Tot ce trebuie sa faci este sa completezi cateva informatii despre incident, datele tale de identificare si sa ai la indemana cateva documente utile, cum ar fi: actul de identitate, documente medicale sau chitante de plata.



Notifică online simplu și sigur

Notifică o daună


2. Notifica dauna ta prin Customer Care Asirom. Poti notifica dauna ta cu ajutorul unui consultant Asirom, fie ca alegi sa suni in call center 021 9146 (tasta 1) sau folosind chat-ul disponibil pe asirom.ro ori serviciul nostru de whatsapp.

De asemenea, ai la dispozitie 24/7 serviciul asistenta Global Assistance Services SRL, la telefon 021.9146 (0374 241 800 apelabil din strainatate).

Informatii utile

Notificarea daunelor pentru asigurarea de calatorie in strainatate se face in termen de 24 ore de la evenimentul asigurat, de catre asigurat sau un reprezentant al acestuia.

Pentru notificarea daunei vei avea nevoie de urmatoarele informatii:

  • detaliile evenimentului: data efectuarii cheltuielilor medicale, data interventiei chirurgicale, data primei zile de spitalizare, data examenului histopatologic, data accidentului sau data decesului
  • datele de identificare ale asiguratului/ beneficiarului/ mostenitorului (nume, prenume, CNP, cetatenia, numarul de telefon si adresa e-mail) si numarul de polita
  • tipul solicitarii: accident sau imbolnavire cu invaliditate, rambursare cheltuieli medicale, accident sau imbolnavire cu spitalizare, accident sau imbolnavire cu invaliditate, raspundere civila sau deces si tara in care a avut loc evenimentul.
  • modalitatea de plata preferata pentru despagubire: cash prin serviciul Cash BCR sau virament bancar
  • alte documente: documentele medicale, certificat de deces, documentele justificative pentru plata costurilor medicale (facturi, chitante, note de plata, etc.)

In caz de accident: copii ale documentelor medicale de la data evenimentului si orice alte documente ce au legatura cu eveminentul suferit (fisa UPU, raport medical, biletul de externare, foaia de observatie, adeverinte medicale, certificate medicale, etc.) din care sa rezulte diagnosticul medical si data evenimentului asigurat. Acestea trebuie traduse in limba romana doar daca au fost intocmite intr-o limba care nu este de circulatie international

In caz de deces: copia certificatului de deces, copia certificatului constatator al decesului si dupa caz, copia fisei medicale eliberata de catre medicul de familie

Ai nevoie de suport?

Pentru detalii despre dosarul tau de dauna poti suna in call center la 021 9146 (tasta 1) utilizand numarul dosarului de dauna.

Customer Care

Luni - Vineri 07.00 - 22.00
Sambata - Duminica 09.00 - 17.30

Conectează-te cu noi