01. Asistentul de daune CASCO

Serviciile de dauna sunt prioritatea noastra. Asistentul de Daune de la Asirom este principala sursa de informare care te va tine in permamenta la curent cu statusul dosarului tau de dauna.

Cand ai o dauna auto CASCO poti face notificarea simplu si sigur, fie ca alegi sa completezi formularul online, mergi direct intr-un service partener sau preferi sa discuti cu un consultant Asirom.

Dupa notificarea daunei, Asistentul de Daune de la Asirom te va tine la curent cu statusul dosarului tau.
Esti informat periodic, prin sms si e-mail, despre procesul de solutionare, inca de la inregistrarea notificarii de dauna si pana la finalizarea reparatiei, cand poti ridica masina din service.

Pentru fiecare dosar de dauna inregistrat online, Asistentul de Daune de la Asirom creeaza o pagina dedicata unde poti accesa oricand informatiile despre dauna ta, pe baza numarului de dosar. Pagina o poti accesa din linkul primit via sms si e-mail, ori de pe site-ul Asirom.

Avantaje
• Esti conectat permanent la statusul dosarului tau de dauna
• Ai posibilitatea sa accesezi oricand documentele din dosarul tau de dauna
• Incarci online orice document suplimentar necesar dosarului
• Completezi cererea de despagubire online din butonul de acceptare oferta
• Primesti, simplu si sigur, datele de contact ale service-ului partener si programezi reparatia autovehiculului
Intrebari frecvente
"

Notificarea daunei pentru polita CASCO se realizeaza online, pe www.asirom.ro/daune-online. Accesand aplicatia de notificare, tot ce trebuie sa faci este sa completezi cateva date personale și ale autovehiculului, detalii despre incidentul suferit, sa incarci documentele necesare si fotografii cu avariile suferite, iar dosarul este deschis automat și trimis in analiza.

Asistentul de Daune de la Asirom te tine la curent cu statusul dosarului tau de dauna si iti ofera informații despre pasii ce trebuie parcursi in procesul de despagubire si reparatie. De fiecare data cand dosarul tau de dauna intra intr-o noua etapa de analiza, primesti un sms sau un e-mail de instiintare. Astfel, vei fi informat de indata ce analiza dosarului a fost finalizata sau daca lipsesc documente, dar si cand sa duci masina in service sau cand este gata pentru ridicare.

Asistentul de Daune de la Asirom te va informa despre fiecare etapa din procesul de despagubire, pana la finalizarea cu success a dosarului tau de dauna. Mai mult, ai acces la o pagina personalizata unde poti consulta oricand statusul dosarului. Linkul pentru pagina dedicata il primesti de la Asistentul de Daune via sms sau e-mail.

Nu ai gasit raspunsul?
Contacteaza-ne!

call center:021 9146
whatsapp:0741 44 77 99
Conectează-te cu noi