A A+
Call Center Constatare Daune


Call Center-ul Constatare Daune ASIROM este un serviciu ce va ofera posibilitatea sa avizati o dauna, de luni pana sambata, intre 7:00 – 22:00 si duminica, intre 9:00  17:30, la numarul de telefon 021 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) si la numarul 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate. Apelurile primite in afara programului de lucru sunt preluate de catre Pointer System si transmise catre noi in dimineata zilei urmatoare pentru a-i contacta pe clienti in vederea solutionarii cererii.

Formularele de avizare a unei daune online pot fi descarcate aici

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar. 

In cazul unei daune auto, trebuie sa urmati acesti pasi:

a.   Luati masurile impuse de lege la locul accidentului;

b.   In cazul vatamarii unor persoane sunati la 112 pentru ajutor;

c.  Pregatiti toate datele pentru a fi avizate: datele personale ale tuturor celor implicati, numarul dvs. de telefon, numerele de telefon si politele de asigurare ale tuturor celor implicati, numerele de inmatriculare ale dvs. si ale celor implicati. 

Sunati la Call Center-ul Constatare Daune  ASIROM la numarul 021-9599 (tarif normal in reteaua Telekom) si avizati datele mai sus mentionate, circumstantele producerii riscului asigurat si avariile rezultate. Veti primi numarul programarii la constatare. Va rugam sa notati si sa pastrati acest numar! 

Cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare veti fi contactat pentru a stabili intalnirea pentru inspectie, unde veti avea pregatite, in cazul unei daune auto, urmatoarele:

A.   talonul masinii;

B.   permisul de conducere;

C.   actul de identitate;

D.   actul de la politie sau constatul amiabil (completat si semnat de ambele parti).

Va rugam ca in fiecare caz sa urmati instructiunile politiei, ale echipajelor de urgenta si ale companiei de asigurari.

 

Personalul de specialitate responsabil cu desfasurarea activitatii de constatare si lichidare a daunelor are calificari superioare in domeniul tehnic, fiind specializat atat pentru daunele auto, cat si pentru daunele non-auto, in vederea acoperirii tuturor spetelor care decurg din contractul de asigurare pe care le intampina asiguratul/reclamantul si a solutionarii cat mai eficiente a cererilor dumneavoastra. Experienta angajatilor nostri se reflecta in calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor.

Societatea noastra va pune la dispozitia reteaua teritoriala de sucursale, agentii si centre de constatare si lichidare a daunelor, astfel incat sa reduca la minimum disconfortul si sa solutioneze solicitarea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Clientul beneficiaza de acest serviciu pe baza unei programari stabilite in prealabil, pentru o mai eficienta rezolvare a nevoilor dumneavoastra, cu respectarea sarbatorilor legale.


DAUNE NON AUTO

Daune la Cladiri si Bunuri

In cazul producerii unui eveniment asigurat:

  • luati masuri pentru limitarea pagubelor, pentru salvarea bunurilor asigurate, pastrarea si paza bunurilor ramase si pentru prevenirea degradarilor ulterioare;
  • anuntati de urgenta pompierii, politia sau alte autoritati competente (in caz de incendiu, explozie sau furt);
  • consultati contractul de asigurare si specificatia care contin detalii despre apartamentul / cladirea / bunurile si riscurile acoperite.

Pentru solutionarea daunei acordati atentie urmatoarelor etape:

1. Avizati in scris sucursala ASIROM cea mai apropiata, in termen de cel mult 3 zile de la producerea daunei SAU avizati dauna la Call Center Daune 021.9599 ( tarif normal in reteaua Telekom), luni-sambata 07:00-22:00, duminica 09:00-17:30; la acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM.

Avizarea va contine numarul contractului de asigurare, locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii riscului asigurat, date si persoane de contact, numar de telefon, alte detalii. Reprezentantul ASIROM (inspectorul de daune) va constata dauna, va intocmi un proces-verbal de constatare si va estima cuantumul acesteia.

2. Solicitati documentul specific evenimentului asigurat de la autoritatea competenta sa cerceteze si / sau sa intervina in astfel de situatii:

- dovada de la politie pentru furt prin efractie / talharie al continutului sau tentativa de furt;

- proces verbal de interventie, de constatare, altele pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc);

- adeverinta sau dovada de la asociatia de proprietari in caz de inundatie de la una din instalatii (conducte de apa, de scurgere, etc.);

- act doveditor de la autoritatile locale in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan.

3. Pentru deschiderea si completarea dosarului de dauna se depun documentele necesare:

- actele eliberate de autoritatea competenta sesizata;

- copii acte care dovedesc interesul asupra bunului / bunurilor asigurate (acte de proprietate / inchiriere a cladirii / bunului avariat, facturi, etc.);

- imputernicire / delegatie pentru persoana care avizeaza dauna si participa la constatare, in cazul persoanelor juridice;

- cartea de identitate a asiguratului sau imputernicitului acestuia;

- copia Contractului de asigurare; - schita cladirii / apartamentului;

- cererea de despagubire;

- facturi, chitante si alte documente din care sa rezulte efectuarea reparatiilor sau inlocuirilor la bunul avariat, devize / situatii de lucrari.

In functie de tipul contractului de asigurare incheiat, inspectorul de daune va solicita completarea dosarului si cu alte documente care sa permita stabilirea cu exactitate a cauzei si imprejurarilor producerii evenimentului si marimea pagubei.

ATENTIE! Reparatia cladirii / bunului avariat se poate efectua numai dupa ce avariile au fost constatate de catre reprezentantul ASIROM.


Va rugam sa consultati lista unitatilor noastre teritoriale :

 Judet Adresa
 Bucuresti Bucuresti, Calea Grivitei Nr. 355-357
 Bucuresti Bucuresti, Sosea Sos. Oltenitei Nr. 227-237
 Alba  Alba Iulia, Piata ManiuIuliu Nr. 13 
 Arad  Arad, Strada Grigorescu Nicolae Nr. 1-3 
 Arges Pitesti, Strada Smeurei Nr. 43
 Bacau  Bacau, Strada 9 Mai Nr. 25 
 Bihor Oradea, Strada Zweig Stefan Nr. 5 
 Bistrita Nasaud Bistrita, Bd. Balan Grigore, Nr. 56
 Botosani Botosani, Strada Bancila Octav Nr. 33 
 Braila  Braila Bd. Independentei nr. 19-21, Cladirea CEC Bank, Bl.A2-A2bis
 Brasov  Brasov, Strada Kogalniceanu Mihail Nr. 11
 Buzau  Buzau, Bd. Balcescu Nicolae Bloc Camelia
 Calarasi Calarasi, Strada Bucuresti nr. 183
 CarasSeverin Resita, Piata 1 Decembrie 1918 Bl.4
 Cluj  Cluj-Napoca, Strada Clinicilor nr. 20-22
 Constanta  Constanta, Strada Mircea cel Batran Nr. 141
 Covasna Sfantu Gheorghe, Bulevard Grigore Balan Nr. 15
 Dolj Craiova, Strada Madona Dudu Bl.8
 Dambovita Targoviste, Bulevard Libertatii Bl.B1
 Galati  Galati, Strada Domneasca nr. 40 Bl.5 U.2
 Giurgiu  Giurgiu, Strada Vlad Tepes Bl. MUV1-MUV3 
 Gorj Targu Jiu, Bulevard Teodoroiu Ecaterina Bl.6, PARTER
 Harghita Miercurea-Ciuc, Strada Kossuth Lajos Nr. 17
 Hunedoara Deva, Strada Creanga Ion  Nr. 21
 IalomitaSlobozia, Bulevard Chimiei Bl. D3 PARTER
 Iasi  Iasi, Bulevard Bd. Stefan cel Mare si Sfant Bl. B2-C3 PARTER
 Maramures Baia Mare, Strada Culturii Nr. 9, BL.9
 Mehedinti Drobeta-TurnuSeverin, Strada Barcacila Alexandru  BL.B2
 Mures TarguMures, Piata Teatrului Nr. 4
 Olt Slatina, Bulevard Titulescu Nicolae  Nr. 47
 Piatra Neamt Piatra Neamt, Bulevard Traian Nr.  6
 Prahova Ploiesti, Strada Cantacuzino Gheorghe Grigore BL.1A
 Salaj Zalau, Strada Unirii  Nr. 16
 Satu Mare  Satu Mare, Bulevard Transilvania Nr. 3-5
 Sibiu  Sibiu, Bulevard Milea Vasile  Nr. 12A
 Suceava Suceava, Strada Curtea Domneasca Nr. 5,Bl.14
 Teleorman Alexandria, Strada Creanga Ion Nr. 52-54
 Timis  Timisoara, Piata Consiliul Europei Nr. 1
 Tulcea Tulcea, Strada Unirii  Nr. 4, BL D
 Valcea RamnicuValcea, Strada Magheru, Nr. 14 A, Bl. S3
 Vaslui Vaslui, Strada Stefan cel Mare Nr. 70
 Vrancea Focsani, Strada Republicii Nr. 7

 021-9599                                   Numar apelabil din orice retea pentru avizarea daunelor, indiferent de locul producerii accidentului (orice judet al tarii).

Tariful convorbirilor catre acest numar de telefon se aplica conform tarifelor Telekom in vigoare.

De luni pana sambata, intre orele 07:00 – 22:00, si duminica intre 09:00-17:30


  021-777-9599              Numar valabil pentru persoanele care ne apeleaza din afara granitelor.

Tariful convorbirilor catre acest numar de telefon se aplica conform tarifelor Telekom in vigoare.

De luni pana sambata, intre orele 07:00 – 22:00, si duminica intre 09:00-17:30